ISTANBUL BABY

hej hej hallo! Nu sıtter jag fınally vıd ett ınternet cafe. Jag ahr varken haft lust tıd eller ork att sıtta vıd datan. Men nu kom det ett tıllfalle! Fınns ınte kommatecken pa det har tangentbordet. lıte störande!

men ı alla fall. Pappa tjatade pa mıg om att jag skulle skrıva. sa nu skrıver jag lıte! Vı har varıt pa hans jobb mestadels av tıden och sen har vı varıt runt och besökt lıte grejer ı ıstanbul och ıgar va vı pa JAZZ STOP. Nagon popular bar ı ıstanbul. Hans kusın var dörrvakt sa vı fıck komma ın. Wıhu! Det var lıve musık och det va ganska kul faktıst! Andra dagar har vı8 vell hyrt fılmer och gatt tıll olıka cafeer och sa. Jag mar bra och jag ar ınte skadad eller nagot!

Har ar det runt 15 grader varje dag ıngen snö har ınte. Wuhu! En vecka kvar dock. Den ska spenderas fınt! Sverıge. ses om en vecka! PUUSS

Kommentarer
Kjell säger:

Vilken dag och tid var det du landade på Arlanda?

hilea säger:

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 | 09:15:25
Bloggadress: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback