You don't need wings to fly

Efter ännu en dag på stan är jag nu krashlandad i soffan och planerar inte att göra annat, förutom att laga mat. Och eftersom jag måste få i mig järn så måste jag vara tråkig och äta pyttipanna igen för att både kylskåpeet och frysen är tom på järnrik mat! Sitter även och inväntar kvällens hockey, sverige - kanada. Heja heja!
 
Jag och Elin planerade att äta lunch på Fridays, när vi plötsligt insåg att det knappt gick och gå i stan, så det var hopplöst. Hela kungsträdgården var full av människor och kön in till Fridays var 20 meter lång. Och vi båda höll på att dö av törst och hunger, så vi tog det första bästa ställe, oavsett om det var ute eller inne. Så vi hamnade på Soft bar & kök. Efter att ha blivit proppmätta där tänkte vi och Simon, Elins pojkvän med kompisar, åka till Pampas marina i Solna och äta glass. Men blev besvikna när de tagit bort glasskiosken som fanns där förra året, så det var bara styra bilen och åka någonannanstans! Och gissa vart vi hamnade? På Sundbybergsstorg utanför 7eleven med en magnum glass i handen utan någonstans att sitta. Så blir det när man lyssnar på grabbarnas förslag!
 
Men jag hade en underbar dag oavsett fick ju träffa Linköpingsbruden Elin. Och det händer inte varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback