You are the sunshine over California

Precis hemkommen från Gustavsberg efter en dag med mamma, morbror, mormor och morfar och tre av kusinerna. Satt ute i solen och pratade, lekte, grillade korv och fikade! Precis lagom. Kan inte förstå hur stora mina små kusiner har blivit, alldeles nyss var de små bebisar. Nästa gång vi ses är troligen lilleman här, så ska bli kul att se hur de små reagerar!
 
Kom hem till en städad lägenhet, första gången på länge man inte gjort det själv. Duktig sambo! Devrim jobbar kvällen ut till natten, så det blir jag och min tjockismage framför hockey vm. Köpte med mig en ceasersallad som får bli min middag, tycker det är så tråkigt att laga middag själv! Och självklart kommer chips och godis skålen fram också, är det helg så är det. Men först, en liten tupplur på soffan!
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback