Vem kommer att vinna?

Idag är jag i v. 38+4, alltså i vecka 39 och har 9 dagar kvar till beräknad födsel. Många tankar springer omkring i mitt huvud! Han kan komma vilken dag som helst, samtidigt som han kan stanna där inne i tre veckor till. Jag gillar inte att inte ha koll! Men, några som tror att de har koll är tjejerna som var på den överraskande babyshowern för ett tag sedan. Då fick alla nämligen gissa på datum, vikt och längd för lillen. Så nu ska vi se listan över datum;
 
Johanna - 9 juni
Linda & Jessica - 6 juni
Fanny - 10 juni
Julia - 30 maj (redan ute)
Josse - 1 juni
Sofie - 8 juni
Felicia - 12 juni
& jag själv - 14 juni
 
Kommer någon ha rätt, och vem har i så fall rätt?
Jag hejar stenhårt på Josse just nu, för hon tror han kommer imorgon!
Jag hejar inte ett dugg på mig själv, då jag satte datumet längst bort.
Men jag lät mig själv vara realistisk istället för önsketänkande!
Vilket datum tror du?
 
 

Kommentarer
cecilia säger:

Jag tror att han kommer den 4 juni! :)

2013-05-31 | 22:01:48
Bloggadress: http://ceciliahelen.blogg.se
Emma öral säger:

8 juni :)
Hoppas han tittar ut snart! Jag blev igångsatt 16 dagar över tiden, så drygt att vänta men så värt det :) lycka till med allt <3

Svar: Åh är det sant? Vad jobbigt!! Jag hoppas verkligen att jag inte går över tiden :) tack så jätte mycket <3
Corenlia Frammin

2013-06-01 | 07:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback