Väntar på John Blund

Här sitter jag i sängen lite bitter efter en extremt tråkig hockeymatch, så nu ska jag sörja med att titta lite på Kuzey Guney innan John Blund visar sig så att jag kan sova. Devrim borde ha varit hemma nu, då han egentligen skulle sluta klockan nio. Men fick precis ett sms att han måste jobba över och slutar elva istället. Suck! Jag hatar att vänta, oavsett. Speciellt när jag vet att vi har en oinbjuden gäst i lägenheten också. För jag hittade nämligen en spindel med en kropp stor som en femkrona hängandes på min tröja i hallen. Fick världens panik då och jag kan säga att den inte har lagt sig ett dugg. Min största fobi är spindlar, och små utrymmen. Så den där spindeln ska hålla sig borta, annars blir jag väl så rädd att bebis föds inatt.
 
Bara tanken på spindeln ger mig rysningar, så nu ska jag försöka lägga mina tankar åt sidan och titta på min favoritserie istället! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback