Utslagen hjälte

Minus hjälte då kanske. Men jisses vad slut jag är! Känns som jag sprungit ett maratob och varit vaken hela natten. Tar på krafter att köra halkbana! Speciellt när man gör "farliga" saker med ett extra liv inom sig, då blir man extra stel och stressad. Men allting gick bra och nu har jag äntligen det överstökat! 
 
Har precis kommit in genom dörren efter att ha blivit hemskjutsad av mamma. Åkte förbi centrum och köpte hallonbladsté, ska bli kul att prova! Sägs att det ska hjälpa till att starta förlossningen. Så upp till bevis! Åkte också förbi mcdonalds för att jag höll på att dö av hunger, så nu har jag proppat i mig det och ligger död på soffan framför One Tree Hill! 
 
Devrim slutar äntligen tidigt idag, så äntligen får man se sin sambo! Så jag hoppas han kommer hem snart. Ikväll ska vi bara mysa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback