Sportfåne

Jag klassar mig själv som en riktig sportfåne. Skyller självklart ansvaret på mina föräldrar då pappa spelade basket och fotboll och mamma gjorde allt från simning till handboll osv. Hela tjocka släkten är sportfånar, så varför skulle jag vara annorlunda? 
 
Har tom skickat ut Devrim nu under hockey matchen för att han pratar i telefon och förstör spänningen i matchen, haha. Som en riktig man! Han är ju inte riktigt van med tjejer som gillar sport, speciellt inte som utövar sport. Kommer ihåg sommaren 2011 då jag lirade fotboll i marmaris med Devrim, hans bröder och kusiner och alla tappade hakan. Kan en tjej spela fotboll? Haha. Önskar att jag hade en video från den kvällen. 
 
Åh jag blir helt knäpp av att prata om sport, det spritter i benen på mig. När jag får chansen ska jag börja igen, på någon plan någonstans! Jag är gjord för sport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback