Söndag morgon

Solen skiner, himlen är klarblå och jag sitter och äter frukost medans Håkan Hellström spelas ur högtalarna. Här sitter man klar och redo inför dagen medans Devrim precis hoppat in i duschen. Första dagen på drygt två veckor som vi kommer att spendera tillsammans, känns behövligt! Och eftersom solen lyser som den ska, och jag är trött på att bara vara hemma, så ska vi dra oss in till stan. Inga planer på va vi ska göra där, men det kan vara skönt att bara traska runt i solen och sätta sig vid något mysigt café eller i en park osv. Vi får se vad vi känner för helt enkelt! 
 
På något vis blir jag lite stolt över att bo i Stockholm på somrarna, det finns så mycket vackert här då att visa för Devrim. Förra sommaren hann vi inte med så mycket som jag önskade, så han har fortfarande mycket kvar att se! Så vi kan ju börja idag.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback