Söndag kväll

En trött tjej checkar snart ut för dagen. Kan inte förstå att jag är så trött redan? Kan knappt hålla ögonen öppna. Så det får bli en tidig kväll! Mannen är ändå ute och grillar med grabbarna i stan.
 
Josse och Fanny vann sin fotbollsmatch med 4-0, grattis grattis! Laget sa att de väntar på att lilleman ska ploppa ut så att jag också kan börja spela. KUL!! Direkt efter matchen åkte vi och åt glass innan jag fick skjuts hem. Så nu ligger jag i soffan och tittar på film! Får se hur länge ögonen orkar.
 
Imorgon har jag två körlektioner och så ska jag klippa mig! Sedan blir det nog hem och städa lite inför att killen ska komma och kolla på
lägenheten. Får se vilken dag det blir! Men spännande är det. 
 
Nej nu checkar jag ut, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback