Som att vara vid medelhavet

Satan vad varmt det är idag, extra glad att jag har tvättid just nu. 27 grader här i Upplands Väsby, på riktigt? Inte konstigt att jag höll på att tuppa av påväg ner mot centrum. Men nu har jag i alla fall lämnat in papperna till lägenhetsbytet och nu är det bara att hoppas på det bästa! Vi gick även och köpte lite nya kläder till Devrim som behövde nytt inför sommaren, super fina grejer. Så nu är vi hemma och tvättar, extremt kul! Sitter även här med papper från försäkringskassan angående föräldrapennings ansökan, och jag känner att mitt iq ligger på minus för jag förstår absolut ingenting. Att de alltid ska vara så komplicerade! 
 
Jaja, dax att ta tag i tvätten.. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback