Solig söndagsmorgon

Första gången på riktigt länge som jag sov till 10:30! Kors i taket, men tack för det. Skulle precis börja laga frukost men kom på att den tagit slut, så nu sitter jag här hungrig med en man som sover och tomt kylskåp. Jag glömde bort att handla igår! Jag brukade alltid vara tjejen med koll, men på senaste tiden far och flänger alla tankar runt och även ut ur hjärnan, så har knappt koll. Så jag får koka ihop någonting på de saker vi har! 
 
Nu börjar jag bli ivrig inför dagens visning på lägenheten, tre timmar kvar! Jag vill kika nu. Jag hoppas verkligen vi gillar den, skulle vara så bra med en större lägenhet nu! Så jag håller alla tummar i världen och hoppas att ni också gör det. 
 
Nej nu ska jag äta något, skriver sen direkt efter visningen! Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback