Shoppa loss

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, fyfan jag är helt slut! Att jag inte lär mig. Förut kunde man vara ute och springa omkring nonstop, men nu orkar jag inte ens vara hemifrån i mer än en halv dag. Det tar verkligen på krafterna! Att bära omkring på en klump som väger 15 kg är inte det lättaste. Men jag lär mig aldrig, jag knatar omkring precis som förra året. Big up till de som orkar jobba in i det sista! Så nu ligger jag här på soffan helt utslagen! Men en riktigt bra dag har jag haft i alla fall. Vi shoppade nya kläder tll Devrim, jag och lilleman fick vara med på ett hörn också. Jag köpte ett bar sommarskor och lilleman fick en basic grå body. Så nu är vi nöjda och kan slappa resten av dagen, ska bara ut och övningsköra när pappa kommit hem från jobbet.
 
 
Dagens fynd
(är så glad att Devrim köpte jeanskjortan på nedersta bilden)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback