Sängen är min bästavän

Jag tycker att sängen är så mycket skönare på kvällen än på morgonen. Jag är inte så mycket för att ligga och dra mig till sent på eftermiddagen, jag gillar mer att krypa ner tidigt på kvällen när du börjar känna av tröttheten. Så nu tänkte jag göra det innan filmerna på tv börjar vid nio! Jag är fortfarande små mätt efter dagens lunch, så ska fixa mig en fruktsallad och té. Kvälls frukost i sängen! Imorgon blir det en riktigt lång dag, har fyra körlektioner mellan 10-14, sedan ska jag iväg till barnmorskan direkt vid 16. Så om jag var slut idag kommer jag känna likadant imorgon! Så det blir en skapligt tidig kväll för mig. 
 
 
Lunchen tidigare idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback