Raindrops is falling on my head

Jag har saknat en regnig dag! Ingen brådska att ta sig ut, ingen ångest att man behöver göra någonting för att solen lyser. En riktigt slappdag helt enkelt! 
 
Imorse hade jag körlektion igen, och den här gången gick det mycket bättre! Har lite saker jag måste öva på hemma, så får ta det med pappa när han kan. Direkt efter det så åkte jag hem! Så nu har jag städat och fixat iordning inför ikväll när killen kommer och kikar på lägenheten, jag är så nervös. Jag hoppas verkligen han gillar den! Tycker vår stora etta på 44kvm är perfekt, om man vill ha något mindre. Så hoppas hoppas! 
 
Nu ligger jag halvdöd i soffan och försöker hitta någon slags energi till att göra lunch, men har varken orken eller fantasin till att göra något att äta. Men snart så! Funderar på att göra laxpasta, kan aldrig bli fel. 
 
Så nu ser vi fram emot kvällen,
håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback