Oron är som bortblåst

.. men inte min feber! Så direkt efter att jag kommit hem från sjukhuset och ätit lunch så krashlandade jag i soffan och vaknade precis. Var skönt att få lite sömn i alla fall! Så nu blir det bara slapp slapp slapp hela lördagskvällen, och en fruktsallad till middag. 
 
Men i alla fall, när jag väl kommit till sjukhuset så blev jag hänvisad till en sal för undersökning. Fick sitta med en ctg kurva i 30 min för att se bebis hjärtslag plus potentiella värkar. Efter det kom hon in och sa att allt såg bra ut, skönt! Och efter det fick jag vänta på ett ultraljud för att se så att mängden vatten osv stämde. Så jag fick se vår lilleman igen, och då försvann all oro! Eftersom han är så stort nu och utryjmmet i magen är extremt litet, så var det inte mycket alls att se. En kropp med ett bankande hjärta, och det var just det hjärtat som slog som fick mig att andas ut! Man känner sig lätt dum när man åker dit och tar deras tid i onödan, men som tur är är de så gulliga och tycker det va bra att jag kom in. 
 
Så nu undrar man verkligen, när kommer du lilleman?
det är två veckor kvar nu,
och jag längtar ihjäl mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback