Onsdag kväll

Idag, just idag har flera personer haft samma känsla. Jag lovar, när bebis är här kommer hela jorden få veta det! Först fick jag ett sms imorse och alldeles nyss ännu ett sms, får även inte glömma samtalet från pappa som trodde något hade hänt då han hade missat samtal från mamma som inte svarade när han ringde upp. Haha, people, ta det lugnt nu va! Jag gillar att jag inte kan ringa folk utan att få en reaktion om bebis kommit innan jag hunnit säga hej, eller om jag har missat ett samtal så får man ett sms om att man är på bb. Tycker det är ganska charmigt, meeeen, vad händer de dagar då jag kanske går över tiden? Då lär man få sms och samtal stup i kvarten, och då gäller det att svara! 
 
Var tvungen att skriva av mig av det roliga,
nu är reklamen slut och grace anatomy börjar.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback