One year

För exakt ett år sedan så tog Devrim sitt pick och pack, lämnade familj och vänner bakom sig i Turkiet och tog beslutet att flytta hit till mig. För exakt ett år sedan var jag den gladaste på hela jorden, och det är jag än idag. Speciellt när man tänker på hur mycket han har åstadkommit, jag har åstadkommit och hur långt vi har kommit tillsammans! Från att båda vara utan jobb, boende hos mamma, till att idag ha vår egen lägenhet, Devrim har heltidsjobb och vi väntar vår son om tre veckor. Just nu, exakt just nu, kunde faktiskt inte livet vara bättre! Jag känner mig lyckligt lottad att det var just han jag föll för. 
 
På tal om annat än kärlek, så laddar jag inför en supermumsig middag inför hockeymatchen efter att ha handlat med mamma. Så nu är kylen full och dax att välja vad man ska äta! Har även precis druckit min andra kopp av hallonbladsté, heja heja. Devrim kom precis hem från jobbet så nu ska jag vara lite social! 
 
 
tidigare fika på waynes med Simone
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback