Oh Saturday

Vilken spännande och rolig dag jag har haft, extremt. Jag har inte gjort någonting! Har legat i soffan och kollat på Kuzey Guney i fyra timmar, lagat pannkakor till lunch och har även gjort lite småsaker till lillemans ankomst i brist på annat. Har halft packad hans skötväska, fixat iordning vagnen med kudde, filt och lakan och så har jag kokat soppa på nappar. Så jag har haft en extremt rolig lördag hittills! Jag är inte gjord för att ta det lugnt, kommer sluta med att jag klättrar på väggarna snart. Det är även hockey på tv nu, men det måste vara den tråkigaste matchen jag har sett. Så jag får se hur kvällen blir!
 
Jag längtar till imorgon istället, då ska ajg och Devrim iväg på dagen och kika på en lägenhet. Spännande spännande! Jag håller verkligen tummarna för att den är fin och bra och att vi verkligen gillar den. Det återstår att se!
 
 
Kläderna jag fick med mig hem igår - koftan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback