Mysig morgon

Vaknar upp till en regnig morgon, perfekt! Då slipper jag ha ångest över att jag måste gå ut. Då blir det lite lättare att bara vara hemma! Trots det mysiga vädret vaknade jag tidigt och har precis ätit frukost. Så nu börjar jag bli trött igen och ska nog krypa ner i sängen bredvid min sovande man som inte börjar jobba förens 17:30! Då slipper jag i alla fall vara ensam hela dagen. 
 
Min förkylning däremot börjar avta tror jag! Inga feberkänningar på 24 timmar nu, bara snorig och hosta kvar. Men sådant kan va kvar i veckor om man har otur! Men har jag tur så vaknar jag nog upp helt kry om någon dag eller så. Det gäller att vara på tipptopp för att orka ett maraton, alltså inför en förlossning. Så nu får man börja ladda batterierna och ställa in sig mentalt! 11 dagar kvar, längtar sååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback