Mothers day

Idag har det varit morsdag, och man ska göra något speciellt för sin mor, kanske fixa tårta eller present? Men jag tycker personligen att varje dag är morsdag, även farsdag. Varje dag är jag tacksam över mina föräldrar, och jag behöver inte ha en speciell dag för att påminnas om det! Och det hoppas jag de inte behöver heller. De är mina stöttepelare genom livet och önskar mig inga andra än de att dela blod med! Men idag är det just morsdag. Vad skulle man göra utan sin lilla mamma? Min mamma är 50/50, min mor och bästavän. Hon vet allting om mig! Hon gör alla mina vänner till sina vänner och får de att känna sig speciella, hon säger vad hon tycker och står för det när jag behöver hjälp, hon vet att hon ska bara finnas där och krama om mig när jag är ledsen och jag delar alltid med mig av min glädje till henne. Hon finns alltid där, i med och motgångar. Jag hoppas att min tid kommer och jag kan ge tillbaka allt som du har gett mig!
 
Om några dagar, veckor blir jag själv mamma. Och jag vet att flera av mina vänner kan intyga att jag alltid sagt; jag vill ha samma relation till mina barn som min mamma har till mig. 
 
Så för mig är du inte bara en mamma, du är min bästavän och min syster. Och du kommer bli den bästa mormorn i stan! 
 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback