Let the sunshine in

Fy vilken jobbig natt jag hade, kallsvettades som bara den och halsen bara värkte. Sov i flera intervaller, vaknade säkert 10 gånger inatt. Ingen höjdare direkt! Plus att lilleman brukar vara som livligast på natten, och han inte alls va det, satte sina oro spår i min hjärna. Feber, halsont och oro är ingen bra blandning när man ska sova! Så trots att jag kännet att febern fortfarande sitter i och jag är helt slut, så sitter jag på tåget påväg till Danderyds sjukhus. Jag kan inte slappna av om jag inte vet att han mår som man ska! Så just nu struntar jag i mig själv och tar mig dit för att få svar. Sedan blir det hem och verkligen kurera sig! Startade dagen med en god frukost i alla fall, något positivt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback