Kvällen smyger sig på

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Sedan Devrim gick till jobbet vid halv tre så har jag matat serier, startade med Kuzey Guney och sedan kollade jag på One Tree Hill. Och som vanligt slutade man i tårar! Att man alltid ska bli så berörd av serier, jag förstår inte. Så jag var tvungen att ta en paus och laga lite middag! Blev hemmagjord pizza idag, samt sallad med Chevré ost. Och ni som inte provar sallad med Chevré ost istället för fetaost, ni har missat något! Jag skulle kunna äta det som lördagsgodis.
 
Så nu sitter jag här proppmätt och hoppas att det är någon bra film på tv ikväll! Har även drömt mig bort och kikat på resor, humöret är ju alltid på topp då. Men sedan när man inser att man ändå inte kan boka, då sjunker humöret. Första sommaren som ligger oplanerad rakt framför ansiktet! Känns konstigt. Men det kommer bli den bästa sommaren någonsin! Nu är det bara 9 dagar kvar till beräknad ankomst för Lilleman. Och snälla snälla du, var inte lika dålig tidsoptimist som din far. Låt 9 dagar bli max 9 dagar, och inte det dubbla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback