It's a beautiful day

Grillningen hamnade lite på is och vi fuskade, vi använde faktiskt ugnen för vi insåg att grillningen skulle bli så sen och vi skulle dö av hunger innan maten blev klar. Men lika gott blev det ändå! Aldrig fel med grillat, oavsett. Så det blev grillad kyckling och majs med pommes, tzatziki och baguette. Och självklart fetaost sallad! Direkt efter maten hämtade pappa upp mig, drog förbi deras hus en stund för lilla Isa fisa var i Stockholm och hälsade på innan hon drar vidare mot Spanien. Vet inte hur längesedan det var jag såg henne, så var lite tråkigt att det bara blev en kortis. Men hoppas på en längre stund när hon är hemma från Spanien igen, annars får hon känna på en gravid kvinnas vrede! Direkt efter det åkte vi ut och övningskörde en stund, bara för att hålla det varmt.
 
Nu är jag hemma igen och funderar på om det är något spännande på tv ikväll. Söndagar brukar ju vara sisådär när det kommer till soffhäng. Speciellt nu när tv4 bara visar hockey, inget spännande finns det med hockey utan Sverige på isen. Blir nog en ganska tidig kväll, då jag har dubbel körlektion imorgon mellan 9 - 11. Och direkt efter det ska jag hem till bästa Julia och vara hos henne hela dagen, hela kvällen och självklart natten. Blir en riktigt nostalgi måndag! Hur längesedan var det inte man sov över hos någon? Så jag ser fram emot morgondagen. Ha en bra kväll!
 
 
Devrim kunde inte hålla sig,
så den här köpte han till lilleman idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback