I just can't get enough

Har ätit mig absolut proppmätt på frukost, dagens bästa måltid. Extra gott blir det på sommaren! Då kan man ta till med jordgubbar osv, mums. Så efter att ha vaknat halv elva dag, äntligen, så har vi precis ätit frukost och jag ligger i soffan och avundas Devrim. Jag vill också ut i solen, jag vill inte vara sjuk längre. Förut när jag var sjuk så var jag det i 2-3 dagar, nu har jag varit det sedan i fredags och det börjar bli extremt tråkigt! Speciellt när man inte känner någon direkt förbättring. Nu när halsen inte gör ont längre så har någon hosta hittat hit istället!
 
Så medans alla andra njuter av dagen lär jag ligga här i soffan. Det enda "planerade" idag är att storhandla med mamma, ett måste! Så roligare en så blir inte min dag, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback