Hej du fina fredag

Det känns som att dagen redan har varit två dagar! Vaknade vid nio och drog ut och körde bil med pappa, brummade på motorvägen hem till faster för att sedan åka tillbaka. Så när jag kom hem kröp jag ner i sängen igen, sen vaknade jag av att junior i magen var hungrig. Så då var det bara lyda! Direkt efter frukosten kröp jag ner i sängen igen och somnade om och vaknade precis. Det var lägesen jag latade mig såhär i sängen sist! 
 
Men nu ska vi upp och hoppa, ska möta Fanny idag. Devrim börjar jobba fyra så då åker jag och möter Fanny samtidigt! Dagen ser solig och varm ut och man kommer svettas va man än har på sig, så inga gråa kläder. Utbudet av mina kläder som passar mig nu är minimal, så kan lika gärna gå näck! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback