Gul och blå

Hockeymatchen idag är tusen gånger roligare än igår, då det alldeles nyss blev 2-0 till sverige. Yes! Så nu blev jag helt plötsligt mycket piggare. Har suttit hela kvällen, innan matchen, och funderat på min framtid, vår framtid. Då halva min hjärna och halva hjärtat är i Turkiet så har jag velat fram och tillbaka om hur framtiden kommer se ut. Om vi skulle bo kvar här, om vi skulle flytta, osv osv. Ikväll har jag äntligen bestämt mig, känns så skönt och jag är super duper taggad! När jag väl går in för något så är jag envis så in i bomben. Nu längtar jag att se hur framtiden kommer se ut! 
 
Så från och med idag gäller det 100% fokus på våra drömmar och planer och familjen. Och vad de är håller jag för mig själv ett tag, då Devrim inte hunnit ta del av mina tankar. Men jag vet att han inte kommer bli besviken! God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback