Goodmorning sunshine

När man ställer klockan på nio och vaknar, då är man jätte trött och vill sova mer. När man får sova hur länge man vill och vaknar åtta, då är man jätte pigg! Varför är det alltid så? Och när jag väl vaknat har jag inget tålamod att ligga kvar i sängen och försöka somna om. Men men, nu är jag i alla fall vaken och har ätit frukost och väntar på att Elin ska höra av sig! Jag minns inte senast vi sågs, och då menar jag inte "hej, hej då", utan när vi verkligen sågs. Tror det var i oktober! Inte okej någonstans, alldeles för längesedan. Och varje gång vi försökt att ses sedan dess har det alltid kommit något ivägen. Så jag hoppas verkligen inte det gör det idag!
 
Så vi får avakta och se vad den här dagen har att erbjuda. Tänkte i alla fall plugga körkortsteori, surprise surprise, och även hinna med att städa lite när mannen i huset har vaknat och gått till jobbet! Om någon undrar varför jag städar så mycket är det bara för att jag vill vara städfri när lilleman har anlänt. Jobbigt att komma hem till ett kaos efter bb! Och man vet aldrig när han kommer, så bäst att vara redo på alla sätt.
 
Ser ut som att solen tittar fram mellan persiennerna,
så ha en solig vårdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback