Godmorgon

Godmorgon! Har precis fått i mig frukost och sitter och hoppas på att det ska klarna upp och bli sol. Men just nu ser det ganska mörkt ut! Jag hade planerat att träffa Katarina idag, en gammal vän som gick i samma klass som mig 5an - 9an, men hon var tvungen att jobba sent idag. Jätte tråkigt! Vi var som piff och puff på högstadiet och nu har vi inte setts på jätte jätte länge. Men men, det kommer en annan dag! Så idag får jag se vad som händer. Tänkte i alla fall börja dagen med lite plugg till körkortet och så måste jag även packa. Jag och mamma åker upp till släkten i Bollnäs imorgon bitti! Mammas kille ska skjutsa oss dit, hur snäll som helst. Det tar ändå lite mer än 2 och en halv timma! 
 
Vi ska bara vara där i två dagar, så det är inte så mycket att packa. Vi åker dit för att min ena kusin Alice har deras slut show på skolan nu innan hon tar studenten! Och eftersom hon tar studenten runt lillemans beräknade ankomst, så vi troligen inte kommer kunna åka upp dit då, så kände vi att vi åtminstone kunde titta på hennes show. Det blir spännande! 
 
Så nu är det dax för plugg och hålla tummarna för att solen tittar fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback