Glass i stora lass

Efter en extremt tråkig middag, pyttipanna, igen, ( Skyller på att jag är ensam hemma och att jag behöver järn! ), så sitter jag nu och äter glass. Glass finns det alltid plats för! Jag måste nog erkänna att jag är ett riktigt glassmonster. Skulle kunna äta det till frukost som middag! Skulle inte förvåna mig om sonen min kommer ut och ser ut som en glass.
 
Jag har fortfarande mitt Kuzey Guney maraton, för att deras cliffhangers är så spännande, så då måste jag bara se nästa avsnitt. Och avsnitten är hela 1:45 tim lång, så det tar ju sin lilla tid! Så jag tog en paus, käkade middag, och kollar just nu på Morgan och Ola-Conny. De är ju för sköna. Jag vet inte om man ska skratta med de eller åt de!
Jag har även skrivit svar på förlossningsbrevets frågor som min barnmorska gav till mig förra veckan, det var inte det lättaste! Det är svårt att veta vad man vill ha när det väl är dax, hur man vill ha det, smärtlindring etc. Men jag skrev vad jag känner i stunden och sen när dagen är kommen så lär det bli annat!
 
Imorgon väntas ytterliggare körlektioner, får hoppas att det går bättre. Kanske går bättre om man får en ordentllig sömn inatt! Sedan ska jag hem och städa, för imorgon eftermiddag kommer killen som ska kolla på vår lägenhet. Så då måste det göras fint! Så nu får ni hålla tummarna igen, att han gillar vår lägenhet. Men innan det så ska jag träffa Simone en snabbis! Och till morgondagens hockeymatch så kanske jag får besök av mamma, eftersom Devrim jobbar kväll igen, surprise!
 
Så nu ska jag kolla klart på Morgan och Ola-conny och sedan fortsätta på det kvällens sista avsnitt av Kuzey Guney. Sen är det bedtime för mig!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback