Frysen är full

Och det är så skönt! Så slipper man springa ut och storhandla det första man gör när lilleman kommit. Så nu kan jag slappna av på den fronten i alla fall. Fick även sällskap av Anne på shoppingrundan, det var länge sedan sist! Kändes konstigt att säga hejdå och att nästa gång vi ses så är jag mamma. 
 
Men innan vi drog iväg så hamnade jag hemma hos pappa i solen ett tag, max en timma orkade jag innan jag smälte bort. Ja det var vind ute idag, men inte nådde de vindarna mig där jag satt! Så tillslut fick jag nog. Men en liten promenad och sol fick jag i alla fall! 
 
Och nu sitter jag i min heliga soffa igen och väntar på att mannen i huset ska komma hem så att middagen kan börja. Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback