Frukost - bästa målet på dagen

Jag vet inte varför, men jag skulle kunna somna om i flera omgångar bara för att få vakna och äta frukost varje gång. Jag älskar frukost! Speciellt när man har all tid i världen och kan göra en riktigt god frukost, precis som idag. Baquette, té, fruktsallad, kokt ägg, yoghurt m.m. En riktig festmåltid! Bra start på dagen då vi ska spendera hela sagen inne i stan. Vi ska nämligen möta upp Mimmi och Cem vid Åhléns för att senare vandra vidare till Stockholms finaste platser. Cem är en jätte duktig fotograf som ska ta kort på mig och Devrim innan gravidmagen försvinner! För jag märkte igår att jag inte har en enda. Så jag ser verkligen fram mot idag!
 
Så om någon har förslag på plats med fint naturområde där man kan plåta, säg gärna till! Vi tänkte i alla fall starta vid skeppsholmen, sedan får vi se vart dagen tar oss. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback