Fotbollsdax

Jag har världens abstinens, mina ben vill upp och springa! Jag vill också lira fotboll.. Direkt efter visningen hann jag med en snabb visit till mamma och sen kom josse och hämtade mig. Så nu sittet jag vid Karlaplan och väntar på att Josses och Fannys korpen match ska starta! Och fy vad sugen jag är, vill bara hoppa ut på plan. Korpen vore verkligen det ultimata, inget stress och panik, bara lira för att det är kul! Så nu sitter jag här och suktar och hoppas att jag snart också kan spela! 
 
Visningen idag gick jättebra! Både jag och Devrim tyckte om lägenheten. Stor och ljus och på nedre plan med uteplats! Så nu håller vi alla tummar på att han som bor där kommer gilla vår lägenhet så att vi kan byta. Jag hoppas verkligen!
 
Nu börjar matchen, heja heja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback