Förkylning till salu

Extrapris också! Nu vill jag verkligen bli av med skiten.. Först var jag mest arg av tanken på att föda med feber. Men nu, nu har jag fått reda på att kroppen inte ens låter en föda så länge man är sjuk. Skojar du? Jag som hade mina förhoppningar hit och dit, så får jag den här infon som salt i såren. Visst, är ju bra att inte behöva föda med virus i kroppen, men samtidigt, nu vet jag att inget kommer hända så länge jag är sjuk. Samtidigt fick jag även höra den här infon, (som lika gärna kan vara en stor fet myt); man kan bli sjuk precis innan förlossningen startar just pga kroppen säger ifrån och behöver vila och spara energi. Ska man tro på det eller ej? Det vet jag inte. Så det återstår att se! Så nu kanske jag ska ta min förkylning på allvar och verkligen sova och kurera mig, åh vad kul.. Nej, nu ska jag tycka synd om mig själv med en skål jordgubbar med mjölk och grädde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback