En riktigt bra dag

Kors i taket, idag har mitt humör varit tiptop nonstop! Inte varje sag som det händer. Tror att solen kan ha bidragit en stor del till det idag! 
 
Som sagt så drog jag och Devrim in till stan och bestämde oss för att gå till kungsträdgården för att äta på Fridays. Stället som vanligtvis tar timmar att få bord, men vi hade tur och fick bord efter 30 min. Vi både valde en varsin hamburgare och blev proppmätta, jag hamnade i en rejäl matkoma. Så vi satt kvar en stund och njöt av utsikten! Tittade på allt folk, fontänerna, alla träd som blommat ut och alla bebisar. Känns som det är allt jag ser nu för tiden!  
 
Efter matkoma så gick vi på promenad genom kungsträdgården och åt mjukglass när plötsligt Demir ringde, som stod 10 meter ifrån oss tillsammans med Emin. Så vi fyra tog oss ett bord på en av uteserveringarna och pratade tills solen försvann! Och nu har vi precis kommit hem och jag är helt slut. Men det var det så värt!
 
Imorgon väntas det körlektioner, barnmorska och hockey! God natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback