En långsam men skön fredag

Det är inte så ovanligt längre, men här sitter jag igen, på pappas altan och njuter av den sista soltimmen innan solen försvinner bakom huset. Blev bara en timma idag då jag städat hela förmiddagen samt pluggat körkortsteori. Känns som det är allt jag gör nu för tiden; körkort, städa och sola? Åh vad livet är spännande! Just nu känns varje dag den samma. Vill att det ska hända något i graviditeten nu, få värkar, jag vill börja ha ont nu! Låter som en sadist när jag säger så, men vill ha min lilleman här nu. Man vet aldrig, jag var en månad för tidig! 
 
Ikväll blir det hockey frossa, första vm matchen. Tur att Devrim gillar hockey! Tror det är mest för alla tacklingar, annars är det inte så intressant. Så det blir en god middag och massa gott ikväll! Bäst att ladda krafter inför morgondagen med mina små kusiner i gustavsberg. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback