En fullspäckad dag

Så där ja, nu har jag lite tid att skriva här. Har suttit och fikat med min syster Evie här på förmiddagen, då samtalsämnet bestod mestadels av körkort! Eftersom hon tidigare avslöjat att hon är grym på den fronten så lärde hon mig lite tips och tricks inför kommande dagarna. Precis vad jag behövde! Så den här fikan var toppen och hoppas det blir fler gånger. Direkt efter det så kom killen med lägenheten förbi, då vi pratat om att försöka byta lägenhet. Så kan nu avslöja att han också var intresserad att bya, så nu återstår bara ett godkännande från vår hyresvärd! Känns så otroligt skönt och jag hoppas verkligen att det går igenom. Ska hålla tummarna tills jag blöder!
 
Och direkt efter det så gick jag till salongen där Josse jobbar, så här är jag just nu. Snart slutar hon och då ska vi skynda oss hem till hockeyn! Den här matchen får man ju bara inte missa. Så det blir en rush hemmåt till tvn! 
 
Och senare ikväll blir det hem till Sosso för förhoppningsvis lite grillnig, kubb och eurovision! En fullspäckad men en kanon dag, hoppas ni också får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback