Den där mannen alltså

Det finns inte många dagar i veckan då jag måste vara fastklistrad vid tvn en speciell tid. Men, tisdagar 20:00 är helig, det är ett måste! För då börjar Kjelles smakresa. Inte nog med att han har samma namn som min far, han är helt enkelt bara stört skön! Det finns många på tv nu för tiden som man skrattar ÅT, men han skrattar man MED. Resor, man med humor, mat och komedi, en bra kombo för att få mig på fall i alla fall. Så ni som inte tittat, ge han en chans! 
 
Har precis njutit av en riktigt god middag, körde på turkish style idag, tavuk casserole, lite som kycklinggryta! In med kyckligen i ugnen med grönsaker, tex paprika, lök och tomat, tillsammans med oliv och rapsolja och kryddor. Och till det hade vi ris och pommes, precis som i Turkiet! Och självklart den goda kalla turkiska yoghurten. Mumsigt blev det! Så nu kan jag dö lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback