Dagen efter

Jag undrar hur många det är som vaknar upp idag och säger; aldrig mer alkohol! Jag är så glad att jag inte är en av de. För då kan man njuta fullt ut utav den här dagen som bjuder på klarblå himmel och strålande sol! Så idag ska jag träffa Julia och vi har planerat en utedag, så jag hoppas vädret håller i sig hela långa dagen. Ska fortsätta samla på mig fräknar!
 
Gårdagens firande var inget storslaget och speciellt, men extremt mysigt med massa god mat och en del av familjen! Pappa stod för menyn, så vi fick ugnstekt kyckling med grönsaker, då pappa och Anita försöker hålla sig till LCHF. Och till efterrätt bröt de LCHF reglerna och körde storslaget på crepes med frukt, jordgubbar, mango, ananas, honungsmelon och annanas. Samt grädde och chokladsås! Jag åt till jag sprack, men Jill tog nog hem priset på mest ätna crepes. Efter det började pappa och Anita prata kult, de började prata om en gammal musikalfilm som kallas Hair. Och när Jill sa att hon inte hade sett den blev de helt lyriska, det var som att de ville visa upp sin lilla son för den första gången. så ner till källaren gick vi och tittade på musikal! Var faktiskt kul att kolla på den, har inte sett den på flera flera år. Efter det satt vi en stund och kollade på Baksmällan som precis börjat på tv4, tills det var dax att åka hem!
 
Så idag när jag vaknade var jag fortfarande mätt, så frukosten får vänta lite. Dax att börja göra sig iordning istället tills Julia kommer!
Ha en bra första maj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback