Ännu en ny vecka

Jag säger det inte ofta, men nu tycker jag verkligen att tiden springer förbi! Det känns som det blir ny vecka hela tiden. Och nu har jag även gått in i v. 38, så bebis anses nu som fullgånget. Så nu kan han ploppa ut vilken dag som helst! Känns mer än overkligt. Så man får börja ställa in sig på det mentalt nu, och börja små packa saker som ska med till bb. 
 
Måndag måndag, vad ska man hitta på idag då tro. Nu såhär på morgonen har jag i alla fall pluggat lite körkortsteori, måste verkligen nöta på det idag! Och nu tänkte jag kolla på ett avsnitt av Kuzey Guney medans Devrim ligger och sover. Men idag vill jag i alla fall komma ut en liten stund, måste ner till hyresvärden och lämna in lite papper! Och sen har jag en såndär extremt rolig kväll, tvätta. Jippi! Men så behövligt. Inte så mycket spännande som händer idag, men bara dagen går fort så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback