17:12

Ni anar inte hur skönt det är att komma hem efter en dag ute på stan. Sitter här i soffan i matkoma och kollar på tv. Tänkte även ta och plugga lite teori, för snart är det dax! Har även käkat en tidig middag precis, det fick bli pyttipanna med rödbetor. Eftersom min barnmorska sade att jag förlorat mitt järnvärde och det har blivit lågt måste jag börja äta kött, alternativt gröna grönsaker. Men allt jag äter är i stort sett kyckling! Så pyttipanna tycker jag borde få godkänt i alla fall. Jag fick även en liten utskällning då jag helt plötsligt förlorat 3 kg på 2 veckor, sen senaste mötet med barnmorskan. Jag har inte känt av det själv, då jag tycker jag växer så det knakar åt alla håll och kanter. Men när det kommer till matväg så kan jag erkänna att jag varit lite dålig på det. Frukost och middag, finns inga lunch och mellanmål. Så hon sa att jag måste äta upp mig nu sista månaden, annars blir jag ett benrangel någon månad efter lillen är född. Och det vill man ju inte! Så nu får jag väl börja påminna mig själv att jag måste äta ordentligare.
 
I goodiebagen som jag fick idag fanns det rabattkuponger osv, ett paket blöjor, våtservetter, natusan babyoil, bepanthen och två par strumpor. Älskar små prover till bebis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback