15:59

Idag har bara slapp stått på schemat, har inte gjort någonting annat. Men nu, när Devrim precis gått iväg till jobbet så finns det lite att göra! Vilken minut som helst börjar one tree hill, så då blir jag fastklistrad i soffan, och efter det hade jag tänkt städa lite. Ser ut som hej kom och hjälp mig här inne just nu! Men som tur är går det fort när man bor litet. Och efter det är det dax att laga middag och sedan börjar kvällen komma och massa kul på tv! Har även ställt in mig på att titta på grace anatomy ikväll, något jag inte direkt följer men fastnar för när jag väl tittar. Och kvällens avsnitt verkar så spännande, så nu är jag nyfiken! 
 
Inte alls mycket kul på schemat, men det positiva är att jag känner mig någorlunda frisk nu! Skönt är bara förnamnet. Så imorgon har jag planerat att träffa Kattis igen! Ska även ta mig en sväng på centrum innan och sedan  köpa hem massa jordgubbar, nomnom. 
 
Ha en trevlig kväll!
 
dagens lunch fick bli fruktsallad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback