my attitude will always be based on how you treath me

Har precis suttit i soffan och vräkt i mig ett halvt påskägg, bra start på dagen! Inte..
Sitter även och kollar på Fear Factor usa och jag fattar inte hur man kan ha en utmaning som ingen av alla tio personer klarar, som även var den första utmaningen? Visst, det är lätt och sitta i soffan och klaga, men känns som om de kanske borde ha provat utmaningen först så de vet att det får en vinnare? Åh vilka ilands problem jag har, haha. Jag är så bra på att irritera mig på skit saker nu för tiden!

Igår så åkte jag och Devrim till Kista galleria för att kolla på bio, käka lite och bara vandra omkring. Hade även ett 2 års gammalt presentkort på Åhléns som jag fortfarande inte hittat något för! Varje gång man har ett presentkort så hittar man inget i den affären, men allt i alla andra affärer. Varför är det så?
När vi gick till Food court för att hitta något att äta träffade vi på Maria & Alper, gemensamma vänner från bromma. Alper och Devrim brukade jobbade tillsammans i Marmaris för ungefär tio år sedan! Sedan flyttade Alper till Sverige och nu har de fått en liten bebis som är otroligt söt. 6 månaders Alice! Kommer bli en perfekt kompis till vår ännu ofödde lilleman. Så vi satt och pratade med de och käkade innan bion började vid 18:00.

Vi bestämde oss för att titta på trollkarlen från Oz, den var helt okej. Men bara helt okej!
Den var mer barnslig än vad jag trodde att den skulle vara, trodde den skulle vara mer inriktad på äldre men där hade jag feeel. Men fortfarande, den va helt okej. Ingen film jag kommer titta på igen i alla fall!

Idag jobbar Devrim till sent in på natten, så jag har planerat att träffa Fanny. Kvinnan som man aldrig vet vart man har. Så det är bara vänta och se om man blir ensam ikväll eller inte! Vi hade ju iallafall tänkt att ha en riktig pysselkväll, det va så hon sa. Vad det innebär vet jag inte, återstår att se!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback