Långfredag

Godmorgon! Eller ja, jag vaknade redan vid niomen det är inte förens nu jag har vaknat till efter att ha segat ett tag i sängen och efter en god påskfrukost. Solen skiner så ut måste vi, känns som att solen har börjat bli en självklarhet! Men vart dagen tar oss vet vi inte riktigt, men någonstans ska vi.

Tillbaka till gårdagen; som sagt så var vi bjudna hem till mamma på påskmiddag, ett litet knytkalas.
Så jag och Devrim gick till ica för att inhandla lite köttbullar och korv som han kan äta ( Det var inte det lättaste ).
Plus att jag nämnde tidigare att jag bara måste ha ett påskägg, även fast jag måste köpa det själv.
Så självklart gjorde jag det! Fast det skulle jag inte gjort, för imorse kom pappa med ett mega ägg fyllt med godis precis innan han och hans sambo ska iväg till åre. Så nu får man nästan bada i godis här hemma, men jag klagar inte!
I alla fall, så blev vi kvar hos mamma till runt nio och sen tog vi bussen hem, hann kliva in genom dörren och fixa iordning en mystorsdag, bestämma vilken film vi skulle titta på, och så somnade jag. Devrim börjar tröttna på att jag ena stunden kan vara så taggad och insatt i att göra saker, och så fort han tittar bort så ligger jag och sover, haha. Jag skyller allt på graviditeten, tycker jag är helt rätt!

Igår hade jag ett utbrott på mitt hår, så ville göra något åt saken men velig som jag är visste jag inte om jag skulle gå tillbaka att bli brunette eller bli ljusare, så frågade runt och självkart fick man 50/50. Men jag gick i alla fall och köpte brun toning, så ikväll blir man brunette igen! Lovar dock att jag kommer ångra mig imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback