home is whenever i'm with you

Godmorgon! Känns som om jag har en riktigt nostalgi morgon. Sitter och tittar på fångarna på fortet medans jag dricker oboy, jag vet inte varför men jag får en massa dejavu känslor. När jag var liten ville jag ALLTID vara med på fångarna på fortet, satt alltid och önskade att någon junior form av programmet skulle komma. Sitter fortfarande och väntar! Me nu värkar det som om det bara är kändisar som får vara med, så man får väl ta och bli känd då?
 
Gårdagen avslutades hemma hos Josefin, tillsammans med Sofie. Satt och drack vatten medans de satt och drack vin! Första gången jag sitter med någon som dricker alkohol sedan jag blev gravid, kändes skumt. Men för en gångs skull behövde jag ingen orsak till varför jag inte ville dricka, haha, det är en självklarhet för alla nu. Medans de drog vidare till magget ( Väbys egna lilla nattklubb ), så tog jag bussen hem. På vägen från Josefin till magget så diskuterade vi om att vara gravid och gå in på en nattklubb, inte för att jag skulle göra det för jag tycker inte det är det smartaste man kan göra, men, skulle vakterna kunna stoppa mig från att komma in? Har de rätt att göra det? Så som att de har rätt till att stoppa folk som har för vulgära kläder, har de rätt att stoppa gravidmagar? Tänk om jag bara var tjock, de känner ju inte mig.
 
Söndag, söndag.. vad ska man göra idag? Solen skiner, igen, så inomhus vill man ju inte sitta. Får vänta på att mannen i huset vaknar efter ett sent arbetspass igår. Sa precis till Devrim förra veckan att jag längtar tills lilleman ploppar ut, då har man äntligen anledningar till att gå ut. Ska köra race med barnvagnen genom hela Stockholm när han väl kommer till världen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback