a new and a fresh start

Jag undrar hur många gånger jag har försökt att starta upp bloggar om och om igen.
Och bara för att jag helt plötsligt blev så sugen på att göra ännu en nystart så försöker vi igen!

Jag har inget att förlora. Så för alla som inte känner mig så pass bra och för alla som behöver en updatering;

Namn: Cornelia Blom Frammin
Ålder: 21 år
Bosatt: I Stockholm

Bor tillsammans med min turkiska pojkvän i Upplands Väsby, en bit utanför Stockholm.
Vi har varit tillsammans i 4 år, förlovade i 2 år och hade ett distansförhållande till och från i 3 år.
Men för 1 år sedan flyttade han hit till mig och nu jobbar han och går i skolan. Men det största i livet just nu är att vi väntar en liten pojke i början på juni, längtar! Så nu jobbar jag min sista månad på Arbetsmiljöverket,
( inom statistik ) och sen blir det en lång månad till juni.
Här kommer jag skriva av mig när jag är arg, ledsen, skit glad eller bara för att.
 
 
 
 

Bild från vår första semester tillsammans i Marmaris 2012
 
 

Kommentarer
Kristina säger:

Kul att du ska blogga :D Vad jobbar D med? Vad ska lillpojken heta? Kramis

Svar: Tycker du? Va kul! :D Devrim jobbar på ett bemanningsföretag inom hotell och restaurang, så han jobbar som servitör eller bartender i globen, friends arena, scandic, hilton osv! :) Vad lillpojken ska heta vet vi, men vi håller det hemligt såhär över internet ;) Kram
Corenlia Frammin

2013-03-27 | 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback