Världens bästa morgon

Hur underbart är det inte att vakna upp och båda mina pojkar ligger och sover på varsin sida om mig. Zacharias verkar ha tagit sin pappas sida och vara en sömntuta på morgonen! Skönt för mig, då det har varit sovmorgon tre dagar i rad. 
 
Snart tänkte jag ta mig upp ur sängen och ta en rejäl dusch. Känner att jag fortfarande har sjukhus bakterier över mig, måste bli en ny människa! Sedan blir det en rejäl frukost. Måste påminna mig själv att äta mycket nu så att inte Zacharias äter upp mig! Och idag blir det nog första åkturen med vagnen om allt går som det ska. Måste ner och köpa lite mindre storlekar till zach för att alla hans kläder drunknar han i! Så måste nog skaffa oss två par pyjamaser i storlek 44. Sedan får vi nog besök på eftermiddagen! 
 
Ha en bra dag!
 
 
åka i morfars bil är kul
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback