Utslagna hjältar

Jag har precis vaknat upp efter en timmes powernap och zacharias har sovit sedan mormor och Anne varit här. Så nu är han hungrig som en varg! Fick en massa behövliga saker av de som vi behövde, så det var perfekt. 
 
Inna det var vi ute på vår första barnvagnstur! Han älskade sin vagn och började böla så fort den stanna. Vi gick förbi moster Evies jobb och Josses jobb och sade hej och sedan gick vi till centrum för att hitta pyjamas till Zach i storlek 44, det var lättare sagt än gjort! Ingen affär hade de storlekarna, så vi kom hem tomhänta! Han får äta upp sig helt enkelt så han passar i de han har. 
 
Jag trodde att jag hade tillräckligt med energi för en sådan liten promenad, men shit vad jobbigt det var! Tror jag tog mig ut för snabbt och trodde att jag var redo, men har nu insett att jag får ta och tagga ner lite innan kroppen kommer tillbaka till sitt normala jag. Så imorgon blir vi nog bara hemma efter ett återbesök hos barnmorskan! Och hoppas att vi senare på kvällen kan möta Kattis som vi planerat. 
 
Blir nog en tidig natt i detta hushåll,
godnatt!
 
 

Kommentarer
Josephine Ribbing säger:

Men åh Cornelia! Han är ju så söt så man dör :')

Svar: Haha, åh tack fina du!! :)
Corenlia Frammin

2013-06-06 | 16:21:01
Bloggadress: http://sexy.se/ribbing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback