Svensk sommar

Idag har det varit sol, sedan regn och nu som igen! Men vi klagar inte, för imorse hade väsby finbesök av våra saknade Växjöbor Ulrica och Ismail. Så vi hoppade upp ur sängen vid tio och tog första bussen ner till cafét och åt frukost och pratade om allt vi gått misste om senaste året. Kändes underbart att träffa de igen och få visa upp lille Zach för de! Och eftersom det spöregnade så blev vi kvar på caféet en stund så att vi kunde ta bussen hemmåt. 
 
Så nu är vi hemma och alla är vi trötta! Sömnen inatt var inte den bästa, inte för mig i alla fall. Zach och Devrim sov som två stockar, det bar bara jag och min mage som stökade. Så nu när Zach somnat på pappas bröst så ska jag nog ta en liten tupplur innan pappa (morfar) och Anita (plast mormor) kommer på besök. Annara blir det bara att ta det lugnt för en gångs skull och bara vara, precis vad söndagar är till för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback