Första besöket på bvc

Imorse gick jag och lille skrutt till bvc för första gången för ny vägning och se om han vuxit något på längden! Han hade gått från 2920 gram till 3420 gram och från 50cm till 52cm. Duktig kille! Han kommer bli en liten tjockis snart. 
 
Men det roligaste är att Zacharias bvc tant är exakt samma som tog hand om mig när jag var bebis! Hur sjukt är inte det. Har man ett annorlunda efternamn så blir man ihågkommen! 
 
Så nu har vi varit hemma ett tag och sovit i en timma då natten var lite sisådär igen. Magen vägrar fungera normalt trots bengympa och magnassage, så jag hoppas verkligen det börjar släppa ordentligt snart! Stackars liten som blir så förbannad när det inte går. 
 
Idag är det fredag, pappa Devrim jobbar ikväll och vi ska nog bara vara hemma idag! Fredagsmys helt enkelt. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback