Födelsedagskalas

Idag tog jag sovmorgon till klockan tolv! Tänkte vara snäll så att mamma kunde duscha och prata med hennes kompis Erica som är i Australien. Så jag sov en timma bredvid pappa! Men sedan blev jag hungrig och jag fick mitt första bad i badkaret här hemma. jag vet inte om jag gillade det eller inte, men nu är jag i alla fall ren och fin! För idag ska vi på födelsedagskalas. Mammas kompis Simone fyllde år för en vecka sedan och idag ska vi fira henne. Men innan dess så ska gudmor Julia komma och hämta upp oss! Först ska vi förbi moster Jill och säga hej och hej då, för imorgon åker hon till Utö och blir borta hela sommaren! Sedan ska vi till centrum och leta presenter. Idag blir det full rulle, hoppas jag orkar! 
 
/ Zacharias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback